Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn om u in staat te stellen aankopen te doen, uw winkelervaring te verbeteren en onze diensten aan te bieden, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door sitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als u akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om uw winkelervaring aan te vullen, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van derden voor het weergeven en meten van op interesses gebaseerde advertenties. Klik op "Cookies aanpassen" om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of meer te leren.

Cookies aanpassen

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 6 februari 2017
Ik heb genoten van dit boek. Erg grappig geschreven, met leuke levendige personages. Het verhaal was over het algemeen erg onderhoudend, maar was bij vlagen traag, met name als er nieuwe producten, technologieën of werkzaamheden werden omschreven, maar dat gaf weer verdieping aan het verhaal. Het is een Orwelliaans / 'Big Brother is watching you' achtig verhaal over de macht die een social media / internet zoeker bedrijf over de wereld krijgt en hoe de hoofdpersoon Mae Holland daar in wordt meegezogen. Ik kan niet wachten totdat de film in de bioscoop uit komt!
Misbruik melden Permalink

Productgegevens