Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn zodat je aankopen kan doen, en om je winkelervaringen te verbeteren en om onze diensten te leveren, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door websitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als je ermee akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om je winkelervaring in de Amazon Stores te verbeteren, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van eerste en derde partijen die standaard apparaatgegevens, zoals een unieke ID, opslaan of openen. Derde partijen gebruiken cookies om persoonlijke advertenties weer te geven en te meten, doelgroepinzichten te genereren en producten te ontwikkelen en te verbeteren. Klik op 'Cookies aanpassen' om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of voor meer informatie. Je kunt je keuzes op elk moment wijzigen door naar Cookievoorkeuren te gaan, zoals beschreven in de Cookieverklaring. Ga naar onze Privacyverklaring voor meer informatie over hoe en voor welke doeleinden Amazon persoonsgegevens gebruikt (zoals de bestelgeschiedenis van Amazon Store).

Cookies aanpassen

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 9 december 2020
De luidspreken ziet er er mooi uit en voelt stevig en kwalitatief. Het leggen van connectie via Bluetooth is zeer eenvoudig. De metalen fysieke knoppen geven een prettig gevoel van kwaliteit.
Echter, de bass is zeer slecht afgestemd en klinkt alsof het geen onderdeel van de muziek is maar een eigen pad volgt.
Zelfs wanneer de bass op het minimale wordt gezet en tevens in Spotify de EQ de bass op minimaal wordt gezet (de muziek word er niet beter van) dan is de overheersing van de bass ten op zicht van de rest van de muziek nog steeds absurt.

Een mooie stevige bass is vaak fijn maar bij deze Stockwell II slaat Marhall de plank mis door de bass een soort eigen leven te laten leiden.

Ik adviseer dan ook NIET om de jStockwell II te kopen.
Misbruik melden Permalink

Productgegevens