Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn om u in staat te stellen aankopen te doen, uw winkelervaring te verbeteren en onze diensten aan te bieden, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door sitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als u akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om uw winkelervaring aan te vullen, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van derden voor het weergeven en meten van op interesses gebaseerde advertenties. Klik op "Cookies aanpassen" om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of meer te leren.

Cookies aanpassen

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 22 januari 2015
Dit boek is waar gebeurt en is een hele mooie boek. Het gaat over een jongen dat de concentratie kampen overleeft zoals je vast bij de titel hebt gelezen. Het is zo een leerzaam en interessant boek dat je niet kan stoppen met lezen. Maar als je een pagina niet leest of oplet dan weet je niet meer waar de boek over gaat en snap je het totaal niet meer. Het is een super boek en heel speciaal.
Een iemand vond dit nuttig
Misbruik melden Permalink

Productgegevens