Shop Kindle Voyage

4,6 van 5 sterren
Judas
Prijs:€ 9,99

op 24 oktober 2017
Dit verhaal van Astrid Holleeder is zo indringend geschreven dat je kippenvel krijgt bij de gedachte dat dit werkelijkheid is die wordt beschreven.
op 15 april 2017
Ik kon niet stoppen met lezen. Op vakantie in 2 dagen uitgelezen. Prettig geschreven en erg interresant verhaald. Een Aanrader
op 2 december 2016
Wat een moed hebben deze vrouwen en met name Astrid. Wat een hel heeft deze man gecreeerd. Dat een man zoveel levens kapot heeft kunnen maken. Een indrukwekkend boek.
0Commentaar geven| 2 mensen vonden dit nuttig. Vond je deze recensie nuttig? Misbruik melden
op 1 december 2016
Wat heeft die familie een rotleven gehad. Na elke pagina hoop je dat ze die akelige man voor de rest van zijn leven opsluiten. Ik vind het aangenaam geschreven. Wel lastig dat het niet chronologisch is, dat werkt verwarrend maar tijdens het lezen snap je wel waarom dat zo gedaan is.
0Commentaar geven| Een iemand vond dit nuttig. Vond je deze recensie nuttig? Misbruik melden
op 20 januari 2017
er wordt duidelijk beschreven hoe een familie wordt beheerst doorr eerst een gewelddadige vader en daarna een broer met eigenlijk een obsessieve geest,het duidelijk willen beheersen van mensen.Ik ken de familie alleen van lezen en verhalen maar kan mij wel een voorstelling maken hoe het geweest moest zijn,al moet ik er wel bij vermelden dat Sonja waarschijnlijk ook gebruik heeft gemaakt van de opbrengsten uit de crimininele activiteiten van Cor van Hout(lees huis in spanje,auto's etc..)ik houd mij voor dat Astrid en Gerard er alles aan hebben gedaan om buiten deze activiteiten te blijven,maar het is heel interessant om nu te weten hoe het is om te leven om maar steeds over je schouder te moeten kijken...
op 4 december 2016
Het is goed om te beseffen dat er altijd mensen zullen zijn die het niet zo nauw nemen met de algemene normen van fatsoen! Dat het gebeurt klinkt onwaarschijnlijk maar in dit boek blijkt dat er uitzonderingen op die regel bestaan. Dit boek drukt je met de neus op de feiten sommige mensen kunnen buiten hun schuld geen normaal leven leiden en moeten constant alert zijn. Dit boek lees je in een avond uit, zonder pauze. Een inkijk in het criminele leven van Amsterdam. Met als slachtoffers twee zussen en hun kinderen.
op 2 december 2016
echt top geschreven. een aanrader voor iedereen....ook voor hem! een inkijk in t leven van een to crimineel die zich voordoet als de lieve jongen.
op 23 februari 2017
duidelijke weergave van de criminele wereld en het onvermogen van justitie om de veiligheid te garanderen. De Nederlandse wetgeving en straffen zijn niet in evenredigheid met de ellende die door criminelen veroorzaakt worden.
op 15 januari 2017
Interessant om te lezen hoe hun wereld eruit ziet, maar tegen het einde veel van hetzelfde en uiteindelijk lijkt het alsof het boek snel afgeschreven is. Zo uitgebreid als het begin is, zo sumier is het naar het einde.
op 30 januari 2017
Zeer aangrijpend, in een adem uitgelezen.... werkelijk een aanrader. Ik hoop dat er niets gebeurd met astrid, angstaanjagend. Heel veel sterkte
0Commentaar geven|Vond je deze recensie nuttig? Misbruik melden

Klanten hebben ook deze items bekeken

Dagboek van een getuige
€ 9,99
DJ
€ 9,99
Huidpijn
€ 4,99
Mocro Maffia
€ 5,99

Heb je de klantenservice nodig? Klik hier