Shop Kindle Voyage

4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Er is een probleem opgetreden tijdens het filteren van de recensies. Probeer het later opnieuw.

op 20 april 2015
Ik geef dit verhaal 3.5 punten, het is goed geschreven maar jammer genoeg dat het middenstuk wat saai is.

Wat mij vooral aansprak was het feit dat het in Amsterdam Noord afspeelt, waar ik zelf ook woon. Isa Maron heeft de omgeving bij de Y oevers goed verwoord...

Feitelijk bestaat dit verhaal uit twee verschillende verhaal lijnen, dat van een meisje die in een ziekenhuis wordt opgevangen en die in de war is en wiens identiteit onbekend is. En dan is er het verhaal van een gruwelijke moord op een leraar, welke vanuit twee hoofdpersonen wordt bekeken, dat van een scholiere die bezig is met haar eind examens en dat van een politievrouw.

Wat ik jammer vond was dat het verhaal in het midden wat inzakt waardoor de opgebouwde spanning wegvalt, maar tegen het eind maakt Isa Maron het weer goed want dan wordt het weer spannend.

Als je van misdaad romans houdt dan is dit boek zeker een aanrader.
0Commentaar geven| Een iemand vond dit nuttig. Vond je deze recensie nuttig?JaNeeMisbruik melden
op 16 mei 2016
Fijn boek, geen saaie stukken. Met mooie cliffhanger aan het eind. Tweede deel ook gekocht. Niet heel spannend, de oplossing van de moorden maar prima te lezen.
op 12 april 2015
Vlot geschreven en leest als een trein. Redelijk sterke plot, maar aan het einde zakt de spanning er uit. Wel heel gewelddadig, naar mijn smaak te.
op 29 maart 2015
Zo spannend en onderhoudend geschreven dat je wilt weten hoe het afloopt, maar toch....De gruwelijke, sadistische details heb ik overgeslagen, dus eigenlijk kan ik niet zeggen dat ik het boek helemaal heb gelezen. Jammer....
0Commentaar geven|Vond je deze recensie nuttig?JaNeeMisbruik melden

Klanten hebben ook deze items bekeken

Heb je de klantenservice nodig? Klik hier