Shop Kindle Voyage

Klantrecensies

4,2 van 5 sterren
4,2 van 5 sterren

Jouw beoordeling(Wissen)Dit item beoordelen
Deel je gedachten met andere klanten

Er is een probleem opgetreden tijdens het filteren van de recensies. Probeer het later opnieuw.

op 25 april 2016
Veel gelachen terwijl ik dit boek las, maar ook het gevoel dat het op een komische wijze veel pijnlijke toestanden aan het licht brengt. Het toont ook goed aan hoe verschillend mensen omgaan met hun situatie. Ik hoop dat ik met eenzelfde dosis humor mijn oude dag mag beleven. Ik vind dat mensen wiens ouder(s) in een bejaardentehuis verblijven dit boek zouden moeten lezen - het is grappig maar doet ook over veel nadenken. Een beetje zoals de humor van Youp van't Hek...
op 7 maart 2016
Matige poging om net zo leuk te zijn als "de 100-jarige man die uit het raam klom en verdween" . lukt niet helemaal. Ook de sociale vraagstukken die de schrijver probeert aan te boren worden op geen enkele manier leuk dan wel spannend gebracht. Daar waar ik bij boeken van dit genre normaal zit te schateren bracht dit boek nauwelijks een glimlach teweeg. Beetje simpel boek, valt vast in de smaak bij de flutromannetjes- en 50-tintenfans.
op 11 januari 2017
Je raakt gewoon gemotiveerd om zelf zo'n dagboek te schrijven.
Ouder worden we allemaal, maar op welke manier?
Tijdens het lezen van dit boek moet ik nog steeds weer lachen
op 20 maart 2016
Dit boek is heel grappig! Ook al lees je telkens maar klein stukjes per keer (bij mij wegens tijdsgebrek), het blijft zeer leuk en ontspannend.
op 7 juni 2015
De realiteit in 365 dagen. Hardop gelachen met ook een enkele traan. Een ode aan het leven. Aan vriendschap. Aan optimisme.
0Commentaar geven|Vond je deze recensie nuttig?JaNeeMisbruik melden

Klanten hebben ook deze items bekeken

€ 12,99
€ 9,99

Heb je de klantenservice nodig? Klik hier