Meer oplossingen vinden

Kindle-boeken worden niet weergegeven in je bibliotheek

Wordt je boek niet in de app weergegeven? Probeer onze stappen voor probleemoplossing.

  • Zorg dat je mobiele apparaat of computer is verbonden met internet.
  • Synchroniseer je Kindle-app.
  • Werk je Kindle-app bij.
  • Zorg dat Whispersync is ingeschakeld.
  • Controleer of je Kindle-aankoop is voltooid en dat er geen problemen zijn met je betaalmethode door Bestellingen te controleren.
  • Zorg dat je app is geregistreerd bij het juiste Amazon-account. Als je meerdere accounts hebt, is je boek mogelijk met een ander account gekocht.
  • Deregistreer je app en registreer deze opnieuw.
  • Verwijder je Kindle-app en installeer deze opnieuw. Voor deze stap is vereist dat je je volledige bibliotheek opnieuw downloadt, dus probeer het pas als laatste.

Verwante Help-onderwerpen

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.