Informatie over het online platform voor geschillenbeslechting (OGB)

Het OGB-platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/ [externe link]) is een officiële website die wordt beheerd door de Europese Commissie. Hier worden klanten en handelaren geholpen om hun geschillen buiten een rechtszaal op te lossen.

Als je een klacht hebt over een product of dienst, of van mening bent dat we je klacht niet naar tevredenheid hebben afgehandeld, dan kun je contact met ons opnemen via de volgende link: https://www.amazon.nl/contact. Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht krijg je een inhoudelijke reactie. Wij nemen klantenservice zeer serieus en streven naar de hoogst mogelijke standaard als het aankomt op het beheren van, reageren op en oplossen van klantproblemen. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet meer uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees OGB Platform.

Als je een consumentenklacht wilt indienen op het OGB-platform met betrekking tot een bestelling op Amazon.nl, gebruik dan het e-mailadres odr-eu@amazon.com in de sectie "Wat is het e-mailadres van de handelaar? "van het OGB-platform klachtenformulier. Let op: het e-mailadres odr-eu@amazon.com kan alleen op het OGB-platform worden gebruikt en is alleen van toepassing op klachten met betrekking tot bestellingen op Amazon.nl.

Als je klacht betrekking heeft op een bestelling die is gemaakt op een van de andere Europese websites van Amazon, klik dan op de betreffende link hieronder voor meer informatie:

Amazon.de/ODR

Amazon.it/ODR

Amazon.fr/ODR

Amazon.es/ODR

Amazon.co.uk/ODR

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.