Meer oplossingen vinden

Informatie over betaling via iDEAL

Klanten die een bankrekening bij een Nederlandse bank hebben, kunnen betalen met iDEAL.

Selecteer iDEAL als betaalmethode tijdens het afrekenen en selecteer je bank in het vervolgkeuzemenu. Voltooi de bestelprocedure door op Nu kopen te klikken.

Je wordt vervolgens doorgestuurd naar de online portal van je bank, waar je je kunt aanmelden met je online bankgegevens om de betaling te voltooien. Alle transactiegegevens zijn al ingevuld, dus je hoeft alleen de betaling te bevestigen. Nadat de betaling is voltooid, word je teruggestuurd naar Amazon en ontvang je een bestelbevestiging per e-mail.

Notitie:

  • Je kunt 1-Click-, digitale en abonnementsbestellingen (inclusief Amazon Prime) niet betalen met iDEAL.
  • De bestelling wordt in rekening gebracht zodra je de transactie hebt bevestigd. Als je je bestelling annuleert voordat deze wordt verzonden, ontvang je een terugbetaling voor het in rekening gebrachte bedrag.
  • Als je met iDEAL betaalt, kun je de betaalmethode niet wijzigen nadat je de bestelling hebt geplaatst. Je kunt je bestelling wel annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen, zolang het verzendproces nog niet is gestart.
  • Als je een cadeaubon of promotiecode wilt inwisselen voor je bestelling, voer je de code in tijdens het afrekenen voordat je iDEAL selecteert als betaalmethode.

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.