Meer oplossingen vinden

Verzendkosten en bezorgtijden op Marketplace

Voor bestellingen bij externe verkopers gelden speciale verzendkosten en bezorgtijden

Verzendkosten voor Marketplace-bestellingen

Marketplace-bestellingen worden rechtstreeks door de verkoper verzonden, dus er kunnen andere regels voor de verzendkosten van toepassing zijn.

Exacte informatie over de toepasselijke verzendkosten worden vermeld bij het afrekenen en in de informatie van de desbetreffende verkoper.

Als je de gedetailleerde verzendkosten van de verkoper wilt bekijken, klik je direct op de productpagina op de naam van de verkoper. Klik op de volgende pagina op 'Gedetailleerde informatie over de verkoper'.

Terug naar boven

Bezorgtijden voor Marketplace-bestellingen

De verkoper is verplicht om de goederen binnen de termijn die is vermeld op de productpagina na ontvangst van de bestelling te garanderen. Je ziet de verzendopties voor de desbetreffende verkopers tijdens het afrekenen.

Verzendsnelheid Bezorging na verzending

(voor items met beschikbaarheid 'Op voorraad')

Standaardverzending

binnen 2 tot 16 dagen

Priority-verzending

binnen 1 tot 2 dagen na verzending

Je kunt de bezorgdatum ook zien in de details van je bestelling onder Je bestellingen in je Amazon.nl-klantaccount.

De bezorgdatum is afhankelijk van diverse factoren, zoals het bezorgadres, de verzendoptie en de beschikbaarheid. Op elke productpagina wordt aangegeven of het gewenste item momenteel beschikbaar is en wanneer het wordt verzonden. De bezorgtijd hangt af van het feit of het item op voorraad is. Als het item niet op voorraad is, krijgt de klant een indicatie van de verwachte verzenddatum met de verklaring ´Doorgaans beschikbaar binnen X dagen´ op de productpagina. Je kunt de bezorgdatum berekenen door de verzenddatum op te tellen bij de verzendsnelheid die je hebt gekozen.

Als je nog vragen hebt over waar je zending precies is, neem dan rechtstreeks contact op met de verkoper. Als je bestelling al is vertraagd, raden we je aan Waar is mijn Marketplace-bestelling? te lezen.

Terug naar boven

Waar is mijn Marketplace-bestelling?

De verkoper is verantwoordelijk voor de verzending van je bestelling en alle vragen over de locatie ervan.

Als je een item op de Amazon.nl Marketplace koopt, ontvang je direct een bevestiging per e-mail met de bezorgdatum en andere gegevens over de bestelling.

De verkoper heeft nu de tijd om de artikelen naar je te verzenden binnen de periode die op de productpagina wordt aangegeven. Je ontvangt een afzonderlijke e-mail waarin de verzending van de artikelen wordt bevestigd. De verzendbevestiging bevat het bezorgadres, de transportdienst, de verzenddatum en de verzendsnelheid. Onder bepaalde omstandigheden bevat de verzendbevestiging ook een verzendnummer dat je kunt gebruiken om de zending te volgen op de website van de transportdienst.

Als de bezorgdatum al is verstreken en je de zending nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de verkoper.

Terug naar boven

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.