Richtlijnen: Je eigen content uploaden naar een elektronische Amazon.nl-cadeaubon of andere elektronische berichtvariabele

Q: Wat moet ik uploaden?

A: Je moet foto's uploaden die je hebt gemaakt, een foto die je hebt gemaakt, afbeeldingen die je hebt gemaakt, geluid of video's die je hebt opgenomen, of het logo van je bedrijf enz., zolang je over de juiste intellectuele eigendomsrechten op de Inhoud beschikt en je er zeker van bent dat je ontvangers je Content niet beledigend vinden. Bijna alle werken zijn beschermd door auteursrechten of andere intellectuele eigendomsrechten, zelfs als ze toegankelijk zijn op het internet. Daarom moet u ervan uitgaan dat u toestemming moet krijgen om materiaal te gebruiken dat u niet hebt gemaakt, inclusief materiaal dat van internet is gedownload.

Q: Wat moet ik niet uploaden?

A: In het algemeen, volg de gemeenschap normen van gezond verstand en goede smaak. Niet uploaden:


  1. Afbeeldingen, audio, video of tekst waarop u de intellectuele eigendomsrechten niet bezit, bijvoorbeeld:
    1. Namen of afbeeldingen van andere personen zonder hun toestemming, inclusief beroemdheden.
    2. Namen, handelsmerken of logo's van bedrijven, sportteams, hogescholden/universiteiten, clubs of organisaties, tenzij u geautoriseerd bent om ze te gebruiken.
  2. Obscene of anderszins beledigende beelden of Content, inclusief Content die geweld weergeeft, illegaal afbeeldingen of gelijkenissen van minderjarigen exploiteert, of hatelijk is jegens een individu of groep mensen.
  3. Elk ander materiaal dat over het algemeen beledigend of van slechte smaak is, zoals bepaald door Amazon.

Opmerking: Dit moet NIET worden opgevat als een uitputtende lijst van verboden materiaal, maar eerder als algemene richtsnoeren. Amazon bepaalt naar eigen goeddunken of je materialen en content in overeenstemming zijn met deze richtlijnen.

Q: Wat als ik content upload die in strijd is met deze richtlijnen?

A: We kunnen alle maatregelen nemen die we passend achten, inclusief het annuleren van uw bestelling. Als uw bestelling wordt geannuleerd, ontvangt u een melding en een terugbetaling als u al in rekening bent gebracht.

Q: Hoe kan ik content uploaden?

A: Volg de instructies tijdens het gebruik van de Service.

Uploaden betekent het verzenden van een kopie van de Content via uw internetverbinding vanaf uw computer of ander apparaat naar Amazon. U hebt nog steeds een kopie op uw computer of apparaat.

Q: Wat als ik een ongepaste cadeaubon of bericht ontvang?

A: Als je van mening bent dat de Content die je hebt ontvangen illegaal, beledigend, pornografisch is, inbreuk maakt op intellectuele eigendomsrechten of anderszins in strijd is met de richtlijnen van Amazon, neem dan contact op met de klantenservice van Amazon en leg de aard van de overtreding uit.

Q: Wie is eigenaar van de afbeeldingen die ik upload?

A: De rechthebbende van de afbeelding blijft eigenaar van de afbeelding. Als u uw afbeelding naar Amazon uploadt, wordt het eigendom niet overgedragen.

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.