Je Amazon-apparaat opgeven als verloren of gestolen

Als je Amazon-apparaat verloren of gestolen is, neem dan contact op met de klantenservice van Amazon.

Neem contact op met de klantenservice van Amazon om een verloren of gestolen apparaat te melden. Je kunt contact opnemen met de klantenservice van Amazon door te klikken op de knop „Contact opnemen“ aan de linkerkant van elke Hulppagina op de Amazon-website.

De klantenservice van Amazon markeert het apparaat als Verloren/Gestolen. Dit voorkomt in de meeste gevallen dat het apparaat wordt geregistreerd onder een ander Amazon-account.

Notitie: Als je niet onmiddellijk contact kunt opnemen met de klantenservice van Amazon, moet je je apparaat deregistreren om te voorkomen dat er aankopen via je Amazon-account met dat apparaat worden gedaan.

Voordat u zich deregistreert, moet u het serienummer van uw apparaat noteren. U kunt dit vinden in het Je content en apparaten beheren tabblad Uw apparaten .

Om uw apparaat te deregistreren:

  1. Ga naar Je content en apparaten beheren en selecteer het tabblad Uw apparaten .
  2. Selecteer het verloren of gestolen apparaat, selecteer de knop Acties [...] en kopieer het serienummer om deze aan de klantenservice te verstrekken.
  3. Klik op Deregistreren, en klik vervolgens nogmaals op Deregistreren om het proces te voltooien.

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.