Content wordt niet gedownload naar je Kindle-e-reader

Als je hebt geprobeerd een titel naar je Kindle te downloaden, maar je deze niet op de homepage ziet, volg je deze stappen.

Hulp bij problemen met een Kindle-e-reader van de 3e generatie of nieuwer. Ga naar Welke Kindle-e-reader heb ik? als u niet zeker weet welk Kindle-e-readermodel u gebruikt.

  1. Controleer de status van de draadloze verbinding. Ga naar Wifi-verbinding maken voor hulp bij het maken van een verbinding.
  2. Start de Kindle opnieuw op. Ga naar Je Kindle opnieuw opstarten als je wilt weten hoe je je apparaat opnieuw opstart.
  3. Synchroniseer om je content te ontvangen. Ga naar Content op je Kindle synchroniseren en downloaden als je wilt weten hoe je je apparaat synchroniseert.
  4. Controleer de softwareversie. Als je Kindle niet de nieuwste softwareversie gebruikt, moet je je apparaat bijwerken naar de nieuwste beschikbare versie. Ga voor meer informatie naar Kindle Software Updates.
  5. Controleer of je betaalmethode geldig is. Controleer je betaalinstellingen voor 1-Click. Ga voor meer informatie naar Je Kindle-betaalinstellingen bijwerken.
  6. Zorg ervoor dat je geen filter hebt geselecteerd of dat het geselecteerde filter geschikt is. Als je bijvoorbeeld een boek zoekt en het filter Tijdschriften hebt ingeschakeld, worden boeken niet weergegeven.

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.