Shop Kindle Voyage

Bestelling kan niet worden afgerond

Wanneer je een bestelling voor Kindle-content plaatst, wordt een foutbericht weergegeven dat de bestelling niet kan worden voltooid als de betaling voor een vorige Kindle-contentbestelling niet kan worden verwerkt. Je kunt dit probleem oplossen en je aankoop afronden door de instructies op het scherm van je apparaat of computer te volgen om je betaalmethode voor 1-Click te controleren of bewerken.

Notitie: Klanten met een Kindle 1e generatie, Kindle 2e generatie, Kindle DX, Kindle Fire 1e generatie of Kindle voor iPad moeten de volgende stappen uitvoeren op een computer of een ander Kindle-apparaat of in een andere Kindle-leesapp.

  1. Selecteer Betaalmethode bewerken vanuit het foutbericht op je apparaat of computer.
  2. Volg de instructies op het scherm om een van de volgende opties uit te voeren:
    • Bewerk de vervaldatum of het factuuradres voor je standaardbetaalmethode voor 1-Click
    • Selecteer een kaart die je eerder hebt ingevoerd als je betaalmethode voor 1-Click
    • Voeg een nieuwe kaart toe als je betaalmethode voor 1-Click
  3. Selecteer Bevestigen om de wijzigingen op te slaan en je aankoop te voltooien.

    Eerdere aankopen die zijn afgerond met onjuiste betaalgegevens, worden samen met je nieuwe aankoop in rekening gebracht.

Was deze informatie behulpzaam?

Hartelijk bedankt voor je feedback.

Selecteer de optie die de informatie het beste omschrijft:

Bedankt! We kunnen niet direct op je feedback reageren, maar gebruiken de informatie om onze online Hulp te verbeteren.