Meer oplossingen vinden

Account herstel in twee stappen

Accountherstel vereist dat u documentatie verstrekt om weer toegang te krijgen tot uw account. Probeer u aan te melden met behulp van een geregistreerde back-upmethode of een vertrouwd apparaat voordat u probeert een account te herstellen.

U kunt accountherstel gebruiken om verificatie in twee stappen uit te schakelen in uw account door een kopie van de door de overheid uitgegeven identiteitsbewijs op te geven en te uploaden om uw identiteit als eigenaar van de account te bevestigen.

Om uw account te beschermen, kunnen we uw instellingen voor verificatie in twee stappen pas wijzigen als uw identiteit is geverifieerd. Als u zich kunt aanmelden bij uw account, hebt u toegang om wijzigingen aan te brengen in uw account.

Gebruik de onderstaande link om accountherstel te starten voor verificatie in twee stappen:

https://www.amazon.nl/a/recover/upload

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.