Twee-staps-verificatie uitschakelen en je account herstellen

Om je account handmatig te herstellen is het nodig om een legitimatiebewijs te uploaden die bewijst dat je de eigenaar van je account. Probeer altijd eerst in te loggen via een geregistreerde back-up-methode of een vertrouwd apparaat, voordat je account herstel probeert.

Als je geen toegang meer krijgt tot je account, en inloggen via een vertrouwd apparaat werkt ook niet meer, kun je de twee-staps-verificatie op je account laten uitschakelen door een scan of foto van een door de overheid uitgegeven legitimatiebewijs, te uploaden. Zo kun je je identiteit bevestigen en kunnen we je account herstellen.

Ter beveiliging van je account, kunnen we geen wijzigingen maken in de instellingen van twee-staps-verificatie totdat je identiteit is geverifieerd. Als je je via een andere weg wel kunt inloggen op je account, krijg je toegang tot het wijzigingen van je account.

Gebruik de link hieronder om account herstel voor verificatie in twee stappen starten:

Twee-staps-verificatie Account herstellen

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.