Informatie over de herbevestiging van betalingen voor digitale bestellingen

Sommige banken en financiële instellingen gebruiken aanvullende verificatie om je accountgegevens te beveiligen door ervoor te zorgen dat je betaalmethoden niet kunnen worden gebruikt zonder jouw toestemming.

Sommige banken en financiële instellingen gebruiken aanvullende verificatie om je accountgegevens te beveiligen door ervoor te zorgen dat je betaalmethoden niet kunnen worden gebruikt zonder jouw toestemming.

Zodra je je hebt aangemeld voor een extra herbevestigingsprogramma voor betalingen (bijv. ‘Verified by Visa’ of ‘MasterCard SecureCode’) bij je bank of financiële instelling, kan Amazon contact maken met je bank of financiële instelling voor deze extra bescherming. Wanneer je die betaalmethode op Amazon gebruikt, moet je mogelijk de gevraagde informatie verstrekken voordat er verder gegaan kan worden met de transactie of het uitvoeren van je bestelling. Dit kan tijdens de transactie verschijnen, bijvoorbeeld bij het afrekenen, of je krijgt later een melding via e-mail of sms dat er verificatie is vereist.

Notitie: Als je wilt weten of de uitgever van je betaalkaart deze extra verificatie biedt, neem dan rechtstreeks contact op met je bank of financiële instelling.

Als je betaalmethode niet kan worden geverifieerd, wordt de transactie niet voltooid en worden er geen kosten in rekening gebracht. Als je een bestelling plaatst en je betaalmethode moet worden geverifieerd, wordt de bestelling gedurende een periode in afwachting van verificatie in de wachtrij gezet, zoals bevestigd in je meldingen. Als de betaalmethode niet binnen die tijd wordt geverifieerd, wordt de bestelling 7 dagen na het e-mailbericht automatisch geannuleerd. Als je het item nog steeds wilt kopen, moet je een andere bestelling plaatsen.

Neem contact op met je bank of financiële instelling als je problemen ondervindt bij het voltooien van het herbevestigingsproces van de betaling of als je niet zeker weet hoe je verder moet gaan.

Als jij, of iemand die gemachtigd is om je account te gebruiken, geen bestelling heeft geplaatst en je een e-mail of sms-bericht van Amazon ontvangt waarin wordt gevraagd je betaalmethode te verifiëren, neem dan Contact .

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.