Sms-verificatie van een klantaccount dat met een mobiel telefoonnummer is gemaakt

We vragen je om het eigendom van je mobiele telefoonnummer te controleren voordat je een account met je mobiele telefoonnummer aanmaakt.

Belangrijk: Als je denkt dat je al een account hebt, is het altijd beter om je bestaande account te gebruiken. Je kunt 'Hulp nodig?' en dan 'Je wachtwoord vergeten?' op het aanmeldingsscherm selecteren om weer toegang te krijgen als je je niet kunt aanmelden.

Je mobiele telefoonnummer verifiëren bij het aanmaken van een account met een mobiel telefoonnummer:

  • Volg de instructies op het scherm om een account te maken totdat je wordt gevraagd je mobiele telefoonnummer te verifiëren.
  • Voor ondersteunde platforms proberen we automatisch de code te verifiëren die we je via sms hebben gestuurd, zodat je dit niet handmatig hoeft te doen.

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.