Meer oplossingen vinden

Beperkingen bij internationale verzending van Marketplace-bestellingen

Amazon Marketplace-verkopers kunnen hun eigen bezorgbestemmingen kiezen.

Op de detailpagina van het product staat vermeld of een item naar jouw standaardadres kan worden verzonden. Je kunt deze berichten alleen zien als je bent aangemeld met een internationaal 1-Click-adres. Ons systeem kan je locatie ook bepalen via je IP-adres.

Als dit bericht aangeeft dat de verkoper niet naar jouw land verzendt, of als je tijdens het afrekenen ziet dat dit item niet naar jouw adres kan worden verstuurd, betekent dit waarschijnlijk dat de verkoper alleen naar binnenlandse adressen levert.

Als het item niet naar jouw adres kan worden verzonden, kun je kijken of andere verkopers hetzelfde item wel naar jouw adres kunnen versturen. Je kunt ook contact opnemen met de verkoper om jouw interesse in het item kenbaar te maken. De verkoper kan het item dan eventueel beschikbaar stellen voor verzending naar jouw locatie.

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.