Over het ontvangen van berichten

Je ontvangt alleen berichten in specifieke gevallen waarin we denken dat het zal helpen om ervoor te zorgen dat je bezorging succesvol is.

Bijvoorbeeld als er een probleem lijkt te zijn met het bezorgadres, of als de transportdienst contact met je moet opnemen over de bezorging.

Berichten worden verzonden tussen 8.00 en 21.00 uur. Als er iets gebeurt met jouw pakket buiten deze uren, ontvang je een sms wanneer de service de volgende ochtend wordt hervat.

We proberen je altijd zo snel mogelijk trackingupdates te sturen, maar soms kunnen er vertragingen optreden. Dit kan om een aantal redenen gebeuren, bijvoorbeeld als de transportdienst ons later dan verwacht de verzendgegevens stuurt, of als de verzendgegevens ons bereiken buiten de uren waarop we sms'en versturen. Netwerkstoringen of andere vertragingen bij je mobiele serviceprovider kunnen ook leiden tot vertraging in de levering van de sms.

Netwerkstoringen of andere vertragingen bij je mobiele serviceprovider kunnen ook leiden tot vertraging in de levering van de sms.

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.