Kan apparaat of software-toepassing niet registreren
Als je problemen hebt met het registreren van je apparaat of software-toepassing bij je Amazon-account, volg dan deze stappen.
Voordat je begint, zorg ervoor dat:
-
Je apparaat of software-toepassing de meest recente versie gebruikt.
-
Je de aanmeld-informatie (je e-mailadres of mobiele telefoonnummer) invoert, die je ook gebruikt om je bij je Amazon-account aan te melden.
-
Je aanmeld-informatie voor Amazon actueel is. Ga hiervoor naar Je account.
-
Je e-mailprogramma de binnenkomende e-mails van Amazon niet naar de map met ongewenste e-mail stuurt.
Als je bepaalde apparaten en software-toepassingen registreert, vraagt Amazon je om je twee keer aan te melden. In dat geval kun je deze stappen volgen:
-
Kies de optie om je apparaat of software-toepassing te registreren.
-
Voer je inlog-informatie in waarmee je je bij je Amazon-account aanmeldt (je e-mailadres of mobiele telefoonnummer). Er wordt nu een e-mail of een sms verstuurd al naar gelang welke methode je kiest.
-
Kijk of je een e-mail of sms van Amazon hebt ontvangen met een tijdelijk en eenmalig wachtwoord. Dit wachtwoord moet binnen 10 minuten na ontvangst gebruikt worden.
-
Registreer je apparaat of software-toepassing met het tijdelijke wachtwoord en hetzelfde e-mailadres of mobiele telefoonnummer dat je in stap 2 hebt gebruikt.
-
Je apparaat of software-toepassing zou nu bij je Amazon-account geregistreerd moeten zijn.
Als je Over twee-staps-verificatie hebt geactiveerd voor je account en je hebt problemen je apparaat of toepassing te registreren, ga dan naar Alternatieve aanmelding met tweestapsverificatie.
Verwante Help-onderwerpen