Kan apparaat of softwaretoepassing niet registreren

Volg deze stappen als je problemen ondervindt bij het registreren van je apparaat of softwaretoepassing bij je Amazon-account.

Voordat je begint, moet je ervoor zorgen dat:

  • Je apparaat of softwaretoepassing is bijgewerkt met de laatst beschikbare versie.
  • Je de inloggegevens invoert (e-mailadres of mobiele nummer) waarmee je je aanmeldt bij je Amazon-account.
  • Je Amazon-inloggegevens actueel zijn door te gaan naarJe account.
  • Je e-mailprogramma de binnenkomende e-mails van Amazon niet in de map met ongewenste e-mail zet als je inlogt met je e-mail.

Amazon vereist een extra verificatieproces bij het registreren van bepaalde apparaten en softwaretoepassingen. Volg deze stappen om de registratie te voltooien als dit het geval is:

  1. Kies ervoor om je apparaat of softwaretoepassing te registreren.
  2. Voer je inloggegevens in om je aan te melden bij je Amazon-account (e-mailadres of mobiel nummer). Er wordt een e-mail of sms verzonden voor dezelfde methode die je hebt gekozen.
  3. Controleer of je een melding via e-mail of sms van Amazon met een tijdelijk eenmalig wachtwoord hebt ontvangen. Dit wachtwoord is beperkt geldig en moet binnen 10 minuten na ontvangst worden gebruikt.
  4. Registreer je apparaat of softwaretoepassing met hetzelfde e-mailadres of mobiele nummer als in stap 2, en met het tijdelijke wachtwoord.
  5. Je apparaat of softwaretoepassing zou nu met succes moeten worden geregistreerd bij je Amazon-account.

Als je Over twee-staps-verificatie hebt ingeschakeld op je account en je problemen ondervindt bij het registreren van je apparaat of toepassing, ga naar Alternatieve aanmelding met tweestapsverificatie.

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.