Meer oplossingen vinden

Je Amazon-apparaat opgeven als verloren of gestolen

Als je Amazon-apparaat verloren of gestolen is, neem je contact op met de klantenservice van Amazon.

Je kunt contact opnemen met de klantenservice van Amazon door op de Amazon-website aan de linkerkant van elke Hulp-pagina op Contact opnemen te klikken.

Amazon Customer Services markeert het apparaat dan als Verloren/Gestolen. Dit voorkomt in de meeste gevallen dat het apparaat weer wordt geregistreerd voor een ander Amazon-account.

Notitie: Als je niet onmiddellijk contact kunt opnemen met de klantenservice van Amazon, moet je je apparaat deregistreren om te voorkomen dat dit apparaat kan worden gebruikt voor aankopen met jouw Amazon-account.

Je apparaat deregistreren:

  1. Ga naar Je content en apparaten beheren en selecteer het tabblad Apparaten.
  2. Selecteer het verloren of gestolen apparaat, selecteer de knop Acties [...] en kopieer het serienummer om dit aan de klantenservice door te geven.
  3. Klik op Deregistreren en klik vervolgens nogmaals op Deregistreren om het proces te voltooien.

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.