Meer oplossingen vinden

Waar is mijn terugbetaling?

Als je een verwachte terugbetaling niet hebt ontvangen, kan dit verschillende oorzaken hebben. Controleer eerst de details van je bestelling.

Ga onder Bestellingen naar de bestelling waarvoor je een terugbetaling verwacht, en klik op Status van retourzending/terugbetaling tonen.

  • Als we je retourzending nog niet hebben ontvangen, vragen we je om geduld te hebben. Nadat de transportdienst je item heeft ontvangen, kan het tot 10 werkdagen duren voordat wij het item hebben ontvangen en de retourzending kunnen verwerken.
  • Als we je retourzending hebben ontvangen maar de terugbetaling niet is geregeld, vragen we je nog iets langer geduld te hebben. We sturen je bericht zodra we je terugbetaling hebben voltooid.
  • Als je een voorgefrankeerd retouretiket hebt gebruikt, is dit alleen bedoeld voor het specifieke, gemarkeerde item. Als je andere items hebt opgenomen in je retourzending die je niet hebt gemarkeerd in het Online Ondersteuningscentrum voor retourzendingen, worden deze items mogelijk terugbetaald met vertraging.
  • Als je terugbetaling al geregeld is, controleer je eerst het volgende:
    • Controleer of je account een nieuw cadeaubonsaldo heeft: bij de aanvraag van een retourzending heb je mogelijk een terugbetaling in de vorm van een cadeaubon gekregen.
    • Je hebt misschien geprobeerd je terugbetaling te vinden op rekeningafschriften van een andere bankrekening of creditcard. Houd er rekening mee dat terugbetalingen altijd worden overgemaakt naar de betaalmethode waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt betaald. Je kunt deze betaalmethode opzoeken in Bestellingen onder de bestelgegevens van de oorspronkelijke bestelling.
    • Zoek in je rekeningafschriften naar het tijdstip waarop je de retourzending hebt aangevraagd: mogelijk heb je een directe terugbetaling ontvangen.
    • Controleer of de betaalmethode die voor de bestelling is gebruikt, nog steeds geldig is. Als de betaalmethode is verlopen, ga je naar Terugbetalingen aan gedeactiveerde betaalmethoden.

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.