Over problemen bij aanmelding

Als er iets misgaat bij het aanmelden, voer je mogelijk een onjuist e-mailadres of wachtwoord in.

Als er iets misgaat bij het aanmelden, kun je de volgende dingen controleren:

Wis de cache en cookies van je browser

Het Help-menu van je internetbrowser bevat instructies over het wissen van de cache en cookies.

Caps Lock en Num Lock op je toetsenbord

Wachtwoorden zijn hoofdlettergevoelig. 'WACHTWOORD' en 'Wachtwoord' worden dus herkend als twee verschillende wachtwoorden.

Onjuist e-mailadres

Je e-mailadres moet de volgende indeling hebben: gebruikersnaam@domein.nl (of .com, .net, .org enz.). Als je meer dan één e-mailadres hebt, let er dan op dat je de juiste combinatie van e-mailadres en wachtwoord gebruikt voor het account waartoe je toegang probeert te krijgen. Als je computer is ingesteld om e-mailadressen automatisch aan te vullen, moet je tevens controleren of het juiste e-mailadres wordt vermeld.

Onjuist wachtwoord

Als je zeker weet dat je het juiste e-mailadres gebruikt, kun je het wachtwoord opnieuw instellen. Ga voor meer informatie naar Je wachtwoord opnieuw instellen.

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.