Shop Kindle Voyage

Je Amazon-apparaat als verloren of gestolen aanmelden

Als je je Amazon-apparaat bent kwijtgeraakt, of als het apparaat gestolen is, kun je het apparaat het beste deregistreren en contact opnemen met de Amazon klantenservice.

Als je je apparaat deregisteert, kunnen er via dat apparaat geen aankopen meer gedaan worden met je Amazon-account. Noteer het serienummer van je apparaat voordat je de Kindle deregistreert. Je vindt dit nummer Je content en apparaten beheren onder het Jouw apparaten-tabblad. Als je contact opneemt met de Amazon klantenservice, markeren we het apparaat als 'Kwijt/Gestolen'. In de meeste gevallen kan het apparaat dan niet meer aan een ander Amazon-account gekoppeld worden.

Je kunt het apparaat als volgt deregistreren:

  1. Ga naar Je content en apparaten beheren en selecteer het Jouw apparaten-tabblad.
  2. Selecteer het gewenste apparaat, kopiëer het serienummer om aan de klantenservice door te geven en klik daarna op de Deregisteren-koppeling onder de naam van het apparaat.
  3. Selecteer de Deregistreren-knop in het pop-upbericht .

Zodra je apparaat is gederegistreerd, kun je het beste zo snel mogelijk contact opnemen met de Amazon klantenservice. Je kunt contact opnemen met de Amazon klantenservice door op de Contact opnemen-knop te klikken die je vindt aan de linker- of rechterkant van alle Hulp-pagina's op de Amazon-site.

Was deze informatie behulpzaam?

Hartelijk bedankt voor je feedback.

Selecteer de optie die de informatie het beste omschrijft:

Bedankt! We kunnen niet direct op je feedback reageren, maar gebruiken de informatie om onze online Hulp te verbeteren.