Over onbestelbare pakketten

Af en toe worden pakketten naar ons geretourneerd als onbestelbaar. Omdat we bestellingen die naar ons zijn geretourneerd niet opnieuw kunnen verzenden, geven we je een volledige terugbetaling, inclusief de verzendkosten, wanneer een transportdienst een pakket retourneert als onbestelbaar.

Als je de items uit het pakket nog steeds wilt kopen, moet je een nieuwe bestelling plaatsen.

Een pakket kan om verschillende redenen als onbestelbaar bij ons worden geretourneerd:

  • Onjuiste adres. Als het opgegeven adres onjuist of gedateerd is, dan zullen de transportdienst of de onbedoelde ontvanger het pakket aan ons retourneren. Het is daarom belangrijk dat je het opgegeven adres altijd goed controleert bij het plaatsen van je bestelling.
  • Onjuiste notatie van het adres. Als ons systeem de manier waarop je je adres hebt ingevoerd niet herkent, dan kan het voorkomen dat je pakket wordt toegewezen aan een transportdienst die niet kan bezorgen op het opgegeven adres.
  • Mislukte bezorgpogingen. De meeste van onze transportdiensten doen meer dan één poging om een pakket te bezorgen. Als ze echter concluderen dat een pakket niet kan worden bezorgd, dan wordt het naar ons geretourneerd.
  • Geweigerd door ontvanger. Een ontvanger van een cadeau die geen cadeau verwacht, kan een pakket weigeren omdat hij denkt dat de bezorging een vergissing is. In dit soort gevallen brengen we de koper van het cadeau hiervan op de hoogte via e-mail en zorgen we voor een terugbetaling. Als je het cadeau vervolgens opnieuw wilt bestellen, dan raden we je aan om de ontvanger ervan op de hoogte te brengen dat ze een verrassing kunnen verwachten.
  • Onleesbaar adres. In zeldzame gevallen kunnen adressen tijdens het vervoer onleesbaar worden. In dat geval stuurt de transportdienst het pakket aan ons retour.
  • Beschadigd tijdens vervoer. Als een pakket beschadigd raakt tijdens het vervoer naar jouw adres, dan is het mogelijk dat de transportdienst het pakket direct aan ons retourneert zonder een poging tot bezorging te doen.

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.