Informatie over A-tot-Z-garantie

De Amazon A-tot-Z-garantie biedt je bescherming wanneer je items koopt die worden verkocht en verzonden door externe verkopers. Onder de Amazon A-tot-Z-garantie worden de staat van het item dat je koopt en de tijdige bezorging ervan gegarandeerd. Als er problemen zijn, kun je contact opnemen met ons team en controleren we of een terugbetaling kan worden verleend.

Je kunt een terugbetaling onder de A-tot-Z-garantie aanvragen als een van de volgende punten van toepassing zijn:


  1. Je hebt een bestelling nog steeds niet ontvangen, hoewel er drie dagen zijn verstreken sinds de maximaal verwachte bezorgdatum of een bevestiging van de bestelling wordt weergegeven in de pakkettracking, zelfs als deze voor het einde van de periode van drie dagen wordt weergegeven.
  2. Je hebt een retouraanvraag gedaan en de verkoper twee dagen gegeven om te antwoorden.
  3. Je hebt het item teruggestuurd en de verkoper heeft geen terugbetaling uitgevoerd.

Als je ons een probleem met je bestelling doorgeeft dat hier niet wordt vermeld, moet je er rekening mee houden dat we geen terugbetaling kunnen garanderen totdat de beoordeling is voltooid.

Je vindt meer informatie over het aanvragen van een terugbetaling onder de Amazon A-tot-Z-garantie, op de Hulp-pagina Een A-tot-Z-garantieclaim indienen​.

Opmerking:

  • Je kunt een terugbetaling onder de A-tot-Z-garantie aanvragen tot maximaal 90 dagen na de laatst mogelijke verwachte bezorgdatum.
  • Het volgende wordt niet gedekt onder de Amazon A-tot-Z-garantie: digitale artikelen, betalingen voor services, kasequivalenten.
  • Als je de betaling per automatische incasso via je bank of creditcardmaatschappij annuleert, heb je geen recht op een terugbetaling onder de A-tot-Z-garantie.
  • De A-tot-Z-garantie is alleen van toepassing op bestellingen bij verkopers op Amazon.nl. De Amazon-klantenservice helpt je graag met betrekking tot items die in de Amazon Global Store zijn verkocht en items die worden aangeboden door externe verkopers, zoals Amazon Prime-items. Ga naar de Hulp-pagina's van Amazon Pay voor bestellingen die op externe websites zijn geplaatst en die je hebt betaald met Amazon Pay.

Was deze informatie nuttig?

Hartelijk dank voor je feedback.

Selecteer wat de informatie het beste beschrijft:

Bedankt! Hoewel we niet direct kunnen reageren op je feedback, gebruiken we deze informatie om onze online-Hulp te verbeteren.