Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn om u in staat te stellen aankopen te doen, uw winkelervaring te verbeteren en onze diensten aan te bieden, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door sitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als u akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om uw winkelervaring aan te vullen, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van derden voor het weergeven en meten van op interesses gebaseerde advertenties. Klik op "Cookies aanpassen" om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of meer te leren.

Cookies aanpassen

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 11 mei 2020
Na 3x de stick terug gezet na fabriek instellingen kon ik eindelijk mijn prime video gebruiken.
Maar voor de rest kan ik geen apps downloaden iets met account niet geladen.
Ik dacht dat hij voor geladen binnen kwam. Daarom moest ik toch mijn account koppelen bij aankoop.
Of doe ik iets verkeerd?
Klantafbeelding
1,0 van 5 sterren Werkt niet als beschreven
Door mark op 11 mei 2020
Maar voor de rest kan ik geen apps downloaden iets met account niet geladen.
Of doe ik iets verkeerd?
Afbeeldingen in deze recensie