Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn om u in staat te stellen aankopen te doen, uw winkelervaring te verbeteren en onze diensten aan te bieden, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door sitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als u akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om uw winkelervaring aan te vullen, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van derden voor het weergeven en meten van op interesses gebaseerde advertenties. Klik op "Cookies aanpassen" om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of meer te leren.

Cookies aanpassen

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 12 juni 2021
Ik vind dit een super leuk boek! Mooie verhaallijnen, leuke personages en ook een mooie kaft. Het is soms ook erg spannend en ik zag niet alle plottwists aankomen. Dit is zeker mijn favoriet in de Grishaverse!
5,0 van 5 sterren Geweldig
Door Lisa Julia op 12 juni 2021