Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn om u in staat te stellen aankopen te doen, uw winkelervaring te verbeteren en onze diensten aan te bieden, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door sitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als u akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om uw winkelervaring aan te vullen, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van derden voor het weergeven en meten van op interesses gebaseerde advertenties. Klik op "Cookies aanpassen" om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of meer te leren.

Cookies aanpassen

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 29 mei 2020
Alle apps werken prima. In eerste instantie had ik de taal bij amazon.com bij mijn devices op een USA staan inclusief een amerikaans adres. Met die instelling werkte alles behalve prime video zelf. De taal op amazon.com naar nederlands zetten verhielp dat probleem. Op het moment dat je dat veranderd naar Nederlands, dan verdwijnen er direct wat mogelijkheden op de fire tv stick. Grootste voordeel is toch wel dat ik ook Kodi werkend heb op de tv stick.
10 mensen vonden dit nuttig
Misbruik melden Permalink