Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn zodat je aankopen kan doen, en om je winkelervaringen te verbeteren en om onze diensten te leveren, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door websitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als je ermee akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om je winkelervaring in de Amazon Stores te verbeteren, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van eerste en derde partijen die standaard apparaatgegevens, zoals een unieke ID, opslaan of openen. Derde partijen gebruiken cookies om persoonlijke advertenties weer te geven en te meten, doelgroepinzichten te genereren en producten te ontwikkelen en te verbeteren. Klik op 'Cookies aanpassen' om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of voor meer informatie. Je kunt je keuzes op elk moment wijzigen door naar Cookievoorkeuren te gaan, zoals beschreven in de Cookieverklaring. Ga naar onze Privacyverklaring voor meer informatie over hoe en voor welke doeleinden Amazon persoonsgegevens gebruikt (zoals de bestelgeschiedenis van Amazon Store).

Cookies aanpassen

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 20 juli 2021
Na wat moeilijkheden ivm niet leveren door DHL, toch het pakket binnen gekregen. Met een aantal extra's ter compensatie. Dat was hartstikke leuk na al het gedoe.
En de hars blijkt de beste die ik tot nu toe heb gebruikt. Na goed mengen is de hars super helder en zonder luchtbellen.
Klantafbeelding
5,0 van 5 sterren Prima hars