Klantenrecensie

11 januari 2017
Dit was het eerst boek wat ik van Lucy Kevin gelezen heb. Zoals de meeste fans wel weten is Lucy Kevin, Bella Andre. Waar Bella Andre sexy boeken schrijft, zijn haar boeken onder het pseudoniem van Lucy Kevin verhalen zonder expliciete sex. Gewoon puur romance.

Ik vond dit verhaal heerlijk om te lezen. Jenn heeft durft niet meer in liefde te geloven nadat ze zich danig gebrand heeft in haar voorgaande huwelijk. Ze is gescheiden en werkt nu als taart bakster voor een huwelijks planning bedrijf. Daniel is een ex nieuws fotograaf, die zijn vrouw verloren heeft bij een auto ongeluk. Hij heeft zijn baan als nieuws fotograaf opgegeven om voor zijn twee kleine kinderen te kunnen zorgen en werkt ook voor het huwelijks planning bedrijf. Daniel is gelijk helemaal weg van Jenn, maar Jenn is bang om weer in de liefde te vertrouwen.

Ik vond de beginnende vriendschap tussen Jenn en Daniel heerlijk om te lezen. Daniel is voorzichtig om Jenn niet zo af te schrikken dat ze uit het bedrijf en zijn leven stapt. En Jenn doet voorzichtige stappen om misschien toch weer in de liefde te gaan geloven. De scenes met Daniel's kinderen zijn hartverwarmend om te lezen.Er is wat angst als de ex van Jenn plotseling weer opduikt.

Als je van 2e kans romance houdt zonder de sexy scenes is dit zeker het boek voor je. Ik heb het voorgaande deel in deze serie niet gelezen, maar heb niets gemist, dus je kan dit boek heel goed als los staand boek lezen.
0Commentaar geven Misbruik melden Permalink

Productgegevens