Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn om u in staat te stellen aankopen te doen, uw winkelervaring te verbeteren en onze diensten aan te bieden, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door sitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als u akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om uw winkelervaring aan te vullen, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van derden voor het weergeven en meten van op interesses gebaseerde advertenties. Klik op "Cookies aanpassen" om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of meer te leren.

Cookies aanpassen

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 24 mei 2021
Handig lampje voor in de gang, als het te donker is om nog wat te zien. Hij gaat precies aan als het donker genoeg is (niet instelbaar). Ook werkt hij al minimaal op 3-4 meter afstand. Prima bij ons en hij is ook gevoelig. Geeft mooi rondom licht. Goede koop. Weet nog niet of het ook werkt op oplaadbare batterijen en of hoe lang de batterijen meegaan.
Misbruik melden Permalink

Productgegevens