Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn om u in staat te stellen aankopen te doen, uw winkelervaring te verbeteren en onze diensten aan te bieden, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door sitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als u akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om uw winkelervaring aan te vullen, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van derden voor het weergeven en meten van op interesses gebaseerde advertenties. Klik op "Cookies aanpassen" om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of meer te leren.

Cookies aanpassen

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 1 maart 2021
Naar aanleiding van de aankoop van de Leicke Lader waar het in dit bericht over gaat, kan ik u meedelen, dat ik lang heb moeten zoeken naar een een dergelijke voedingsadapter. Het is een in alle opzichten perfect product, dat in alle opzichten vakmanschap uitstraalt.
En bovendien nog perfect blijkt te werken ook ! Deze voedingsadapter blijkt zeer goed toepasbaar binnen een beveiligingsinstallatie met 4 camera’s. Kortom uitermate tevreden over deze aankoop, die bovendien in recordtempo werd geleverd.
Misbruik melden Permalink

Productgegevens