Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools om uw winkelervaring te verbeteren, onze services aan te bieden, te begrijpen hoe klanten onze services gebruiken zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen, en om advertenties weer te geven. Goedgekeurde derde partijen gebruiken deze tools voor onze weergave van advertenties.

Cookies personaliseren

Klantenrecensie

29 mei 2018
In het begin lukte het mij niet echt om er doorheen te komen... heel veel verschillende karakters die moeilijk te onthouden en uit elkaar te houden zijn, en een langzaam verhaal met weinig voortgang. Gelukkig is het tweede deel beter: minder verschillende karakters waardoor je meer op wat ze zeggen kan focussen (of in ieder geval ondertussen beter te onthouden karakters) en een merkbare versnelling van de actie. Voor de rest is er eigenlijk best wel veel positief op te merken; accenten en typetjes van personages komen ook in tekst duidelijk naar voren, het mysterie werkt prima ook al lijkt het simpel, er zijn ook wat ontwikkelingen naast het hoofdverhaal die boeien en er is een mooie, enigszins onverwachtse en vergezochte maar wel kloppende afsluiting.
Als de eerste helft wat beter was had ik hem zo aangeraden, nu alleen indien je het niet erg vindt als het langzaam op gang komt.
Een iemand vond dit nuttig
0Commentaar geven Misbruik melden Permalink

Productgegevens