Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn om u in staat te stellen aankopen te doen, uw winkelervaring te verbeteren en onze diensten aan te bieden, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door sitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als u akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om uw winkelervaring aan te vullen, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van derden voor het weergeven en meten van op interesses gebaseerde advertenties. Klik op "Cookies aanpassen" om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of meer te leren.

Cookies aanpassen

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 21 maart 2021
Deze banden overtreffen mijn verwachtingen. Ze zijn sterk, dik en krachtig. Vooral de heavy is ECHT heavy, perfect voor een sterke workout. Verder zijn ze mooi en netjes afgewerkt en ze komen in een handig tasje. Een fijn instructieboekje is inbegrepen waar extra oefeningen in staan. Verder bevatten de banden anti slip, handig tegen het rollen! Ik ben echt blij met mijn aankoop. Ik zal ze zeker elke workout gaan gebruiken.

Deze banden waren echt een goede koop, als je ernaar kijkt en voelt zou je zelfs verwachten dat het duurder zou zijn. Top!
Klantafbeelding
5,0 van 5 sterren Goede kwaliteit
Door Lieke op 21 maart 2021

Afbeeldingen in deze recensie
Klantafbeelding Klantafbeelding Klantafbeelding Klantafbeelding Klantafbeelding Klantafbeelding
KlantafbeeldingKlantafbeeldingKlantafbeeldingKlantafbeeldingKlantafbeeldingKlantafbeelding
2 mensen vonden dit nuttig
Misbruik melden Permalink