Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools om uw winkelervaring te verbeteren, onze services aan te bieden, te begrijpen hoe klanten onze services gebruiken zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen, en om advertenties weer te geven. Goedgekeurde derde partijen gebruiken deze tools voor onze weergave van advertenties.

Cookies personaliseren

Klantenrecensie

20 juni 2017
Carve the Mark is binnen het genre een prima sciencefictionverhaal dat niets bijzonders of nieuws doet, maar meeestal wel weet hoe het de lezer steeds weer kan interesseren. Of, om preciezer te zijn: als je voorbij het begin weet te komen. De (afwezigheid van) snelheid van vooruitgang van het plot gecombineerd met de vele namen om te onthouden leveren geen goed beeld op van de rest van het boek. Daarnaast lijkt het einde een mooie afronding te worden, maar is het uiteindelijk een overduidelijke opzet voor een vervolg met als gevolg dat het einde dat er is, niet afsluitend of bevredigend genoeg is naar mijn idee.
Beide onderdelen zijn erg jammer, omdat het verhaal er 'tussenin' dus wel erg goed is en aan de verwachtingen voldoet. Variatie in locaties, ontwikkeling van karakters en onverwachte wendingen zijn allemaal aanwezig. Gewoon proberen en even door het begin en einde heen bijten.
0Commentaar geven Misbruik melden Permalink

Productgegevens