Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn om u in staat te stellen aankopen te doen, uw winkelervaring te verbeteren en onze diensten aan te bieden, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door sitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als u akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om uw winkelervaring aan te vullen, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van derden voor het weergeven en meten van op interesses gebaseerde advertenties. Klik op "Cookies aanpassen" om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of meer te leren.

Cookies aanpassen

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 18 mei 2021
Super artikel! Enorm blij met deze weerstandsbanden! Werken goed en daarnaast in mooie kleuren. Ik zou het artikel zeker aanraden! De breedte is 38 cm, dit is voor mij iets te groot waardoor je breder moet staan zodat ze niet afvallen, verder super!
Klantafbeelding
5,0 van 5 sterren Een aanrader!
Door Liv op 18 mei 2021
Afbeeldingen in deze recensie