Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools om uw winkelervaring te verbeteren, onze services aan te bieden, te begrijpen hoe klanten onze services gebruiken zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen, en om advertenties weer te geven, inclusief op interesses gebaseerde advertenties. Goedgekeurde derde partijen gebruiken deze tools voor onze weergave van advertenties. Als u niet alle cookies wilt accepteren of meer wilt leren over hoe we cookies gebruiken, klik dan "Cookies personaliseren".

Cookies personaliseren

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 20 december 2020
Nadat ik het "casten" beu was en ook telkens me telefoon leeg raakt, had ik deze stick aangeschaft.Werkt vloeiend en uitstekend.Ook de spraakbesturing.Eindelijk bediening via een afstandbediening ipv telefoon..Instaleren zo gepiept.
Veel meer mogelijkheden dan de chromecast.Ook werkt deze Android beter als die van de televisie.5 GB is meer als dat voor de apps.Chrome stick kan hier niet tegen op!Eerste instantie was ik bang dat ik regio niet Nederlands kon zetten (wel de taal).Maar door het ip adres herkende die toch NL en kreeg ook NL content.
Een minpuntje:
Geen 4K maar zoiets gebruikt men toch op oudere televisie' s.
Een iemand vond dit nuttig
Misbruik melden Permalink

Productgegevens