Shop Kindle Voyage

Klantenrecensie

6 mei 2015
Ongeveer een jaar geleden kreeg ik dit boek als aanrader om te lezen. Het was pas een aantal weken geleden dat ik ermee begonnen ben, binnen een paar dagen was het boek uit. Het gaat over Don Tillman, een geniale professor aan de universiteit. Zijn leven is strak ingedeeld, zodat er geen tijd verspild zal worden. Efficientie is zijn drang. Voor vrijwel alles heeft hij een mentaal schema, of het nou gaat om het eten of het zoeken van een partner.

Hij heeft een schema om te ultieme partner te vinden, iemand die precies bij hem past. Het BMI moet goed zijn, de lengte en levensstijl. Hij gaat hiervoor een checklist af, maar niemand komt er goed vanaf. Ondertussen ontmoet hij Rosie, een vrouw waar volgens het lijstje een heleboel mis mee is. Hij gaat met Rosie op zoek naar haar biologische vader, in die tijd leert hij veel over zichzelf, andere mensen en liefde.

Het is een leuk verhaal over een autist die goed terecht is gekomen in de wereld. Het is apart om te zien hoe de wereld er uit ziet door zijn ogen. Een aanrader.
0Commentaar geven Misbruik melden Permalink

Productgegevens