Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn om u in staat te stellen aankopen te doen, uw winkelervaring te verbeteren en onze diensten aan te bieden, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door sitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als u akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om uw winkelervaring aan te vullen, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van derden voor het weergeven en meten van op interesses gebaseerde advertenties. Klik op "Cookies aanpassen" om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of meer te leren.

Cookies aanpassen

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 5 mei 2021
Al eerder bestelde ik een rek als dit met 4 planken.. Het in elkaar zetten ging moeiteloos. Deze keer, met hetzelfde rek met 3 planken, is dat een probleem. Hoewel de constructie stevig is en massiever dan die met 4 planken, zijn de planksteunen te krap. Ze springen los en laten zich niet vastklikken. Ik zal ze dus moeten lijmen. Misschien een eenmalig probleem, maar ik wil het toch even melden.
Misbruik melden Permalink

Productgegevens