Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn om u in staat te stellen aankopen te doen, uw winkelervaring te verbeteren en onze diensten aan te bieden, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door sitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als u akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om uw winkelervaring aan te vullen, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van derden voor het weergeven en meten van op interesses gebaseerde advertenties. Klik op "Cookies aanpassen" om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of meer te leren.

Cookies aanpassen

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 11 september 2020
De internationale versie wordt alleen in NL verkocht en is geschikt voor Ziggo Go, Netflix en een paar andere apps. Grote afwezige is nota bene Prime video van Amazon zelf. Na het instellen is het niet mogelijk om software te installeren via de FireTV. Gebeld met de klantenservice (je wordt heel netjes terug gebeld) kreeg ik te horen dat er een storing is en dat ik wel de apps kan installeren door naar amazon.com te gaan en te zoeken op de app. Vervolgens kan deze op mijn Kindle(!) worden geinstalleerd. Nu heb ik geen Kindle maar zo ziet Amazon blijkbaar de TV Stick. Dit lukt voor de meeste apps. Ziggo go werkt prima bijvoorbeeld, maar het installeren van Prime Video is onmogelijk. Hoe kan het zijn dat Amazon eigenaar van zowel prime video, en de makers van de TV stick dit niet voor elkaar krijgen???? Na drie weken heb ik het opgegeven en ben ik voor een android TV boxje van Xiaomi gegaan voor een paar tientjes. Dit werkt vele malen beter en alles werkt. De TV stick draait nu (met alleen ziggo en netflix) op de kamer van mijn dochter en voor prime video gebruikt ze een Chromecast.
5 mensen vonden dit nuttig
Misbruik melden Permalink