Shop Kindle Voyage

Klantenrecensie

7 september 2016
Een paar weken geleden heb ik het boek ‘zoektocht naar een magiër in Myanmar’ gelezen.
Ik heb het in 1 ruk uitgelezen, en dat betekent dat ik het een leuk en boeiend boek vond wat op een aangename manier geschreven is. De belevenissen van Hein in Myanmar maken het aangenaam om te lezen, en terwijl je meereist met zijn belevenissen kom je een hoop te weten over het dagelijks leven in Myanmar, gezien door de ogen van een buitenlander.
Verder raakte ik geroerd door de beschrijving van Heins monnikvriend Tharta. Je gaat van hem houden als je over hem leest. En waar Tharta door Hein wordt beschreven als een echte boeddhistische monnik, krijg je tijdens het lezen ook een realistische indruk van boeddhisme in het dagelijks bestaan van de Aziatische (of moet ik zeggen Myanmarese) bevolking, inclusief de monniken.
Door het hele boek heen is verder een lichte humor verweven waar je vrolijk van wordt.
Ik vind het boek een aanrader, voor iedereen, en als je naar Myanmar wilt dan is het helemaal een aanrader!
0Commentaar geven Misbruik melden Permalink

Productgegevens