Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn zodat je aankopen kan doen, en om je winkelervaringen te verbeteren en om onze diensten te leveren, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door websitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als je ermee akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om je winkelervaring in de Amazon Stores te verbeteren, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van eerste en derde partijen die standaard apparaatgegevens, zoals een unieke ID, opslaan of openen. Derde partijen gebruiken cookies om persoonlijke advertenties weer te geven en te meten, doelgroepinzichten te genereren en producten te ontwikkelen en te verbeteren. Klik op 'Cookies aanpassen' om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of voor meer informatie. Je kunt je keuzes op elk moment wijzigen door naar Cookievoorkeuren te gaan, zoals beschreven in de Cookieverklaring. Ga naar onze Privacyverklaring voor meer informatie over hoe en voor welke doeleinden Amazon persoonsgegevens gebruikt (zoals de bestelgeschiedenis van Amazon Store).

Cookies aanpassen

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 13 augustus 2021
Zoals gewoonlijk vlot in huis.
Zonder gereedschap makkelijk door iedereen, zelfs met 2 linkerhanden, in elkaar te zetten.
Stevig exemplaar in mijn geval met 5 planken, mooi uitgevoerd in zwart.
Voor dit geld zou ik absoluut geen soortgelijk rek kopen voor zelfde geld
met een mdf of spaanplaat planken erin.
Is ook nog extra setje meegestuurd om eventueel aan de muur te bevestigen.
Echt een absolute aanrader
Misbruik melden Permalink